4/18/2014

Good Friday

Aurinkoista pääsiäisen aikaa kaikille. Pitkäperjantai kääntyy iltaan ja puikot sauhuten nautin sohvan lämmöstä. Ja punaviini odottaa. Muutamat lomapäivät tällä viikolla tekivät tehtävänsä ja olen aivan uusissa sfääreissä. Mahtavaa.

On se hyvä, että jouluna tajusin keltaisen himmelin tehdä.

Rairuohot ja ohrat jäi tältä vuodelta istuttamatta, mutta sen sijaan laitettiin vähän narsisseja tuulikaappiin. Ei puhuta mitään siitä, että pihalla odottaa nyt jo toista viikkoa amppelin alla maassa loput narsissit istuttamista siihen ruukkuun. Onhan tässä kolme päivää vielä vapaata aikaa. 


Nordic walking

Ekana lomapäivänä tehtiin tätä. Mä en oikeen tiedä, miten olisin tähän retkeen suhtautunut. Tunsin oikeasti ja aidosti pientä myötähäpeää, mutta toisaalta en nauramiseltani ehtinyt tähän tunteeseen nanosekuntia pidempään keskittyä. Pitkäkoipisempi näistä kompastui omiin sauvoihinsa (ei suuria vammoja), mutta toinen painoi leikkikentälle ja takaisin sauvat käsissä. Kuva kertoo myös meidän pihan siivoamis"innosta." Kyllä ne sukset ja semmoset ehtii juhannuksenakin siivota piiloon. Keksiiköhän ne rattikelkalle jotain uutta käyttöä?

"Äiti mikset sää ottanu sauvoja?!"



Jee, ronssia!
Final Countdownia kuuntelin viimeksi tänään lenkillä. On se vaan hyvä biisi! Taidon ja käsityön viikolla aion vielä opetella yhden uuden neuletekniikan ja se on Afterthought heel. Käsittämätöntä, mutta totta - olen saanut aikaan sukkaparin. (Siis se kantapää puuttuu molemmista, mutta..no, kumminkin.) Uusia töitä on päässyt puikoille päivittäin, joten ehkä viimeistään juhannuksena on jotain valmistakin jo esittää. Mutta mä palaan vielä niiden sukkien kanssa. Tämä on lupaus. 


2 kommenttia:

  1. Tama oli kylla niin hauska postaus. Olen varmaan ensimmainen kommentoija, koska muut lukijat viela ihastelevat noita kahta 'nordic walker':a. On ne aika ihania ! Ja missa ne sun sauvat olivat ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No juttuhan meni siis niin, että mä olin klapitouhuissa kun kääpiöt vaan kaivoivat jostain sauvansa esiin. Mä lähdin seuraan siis just niissä klapivaatteissa; olin riittävä ilmestys ilman sauvojakin. :)

      Poista

Kiitos kun jätit merkin itsestäsi. :)