6/14/2013

11 uutta asiaa

Sain haasteen ja velvollisuudentunnosta tartun siihen. Ja ei mulla mitään uutta esiteltävääkään olisi. Paitsi lankoja. Paljon lankoja. *love*

11 uutta asiaa minusta satunnaisessa järjestyksessä:

1. En tykkää hisseistä. Meillä töissä avattiin uusi kerros ja tämä tarkoittaa lisää rappusten kävelyä. Aiemmin käytössä olleet ykkös- ja kakkoskerrokset saivat seurakseen vitoskerroksen ja sehän se tietää lisää hyötyliikuntaa. En ole vielä kertaakaan käyttänyt siinä talossa hissiä. 

2. Räplään puhelinta ajaessani autoa hävettävän paljon. En kehtaa edes kertoa.

3. Haluaisin osata oikeasti uida vaikka vesi elementtinä ei ole mitenkään kiva. 

4. Olen pelannut salibandya ihan oikeasti joskus.

5. Hääkuvassa mulla oli jalassa punaiset Converset.

6. Mulla on tatuointi, jonka olemassaolon unohdan aina.

7. Olen pitänyt blogia aiemminkin silloisen ykkösharrastuksen tiimoilta ja blogi on (kai) olemassa edelleenkin. (Joo, oli! :D)

8. Penkkiurheilu on parasta! Katson mielelläni laija kuin lajia, mutta jääkiekkoa erityisellä hartaudella. Telkkarista voisi tulla enemmänkin urheilua.

9. Annan herkästi palautetta, erityisesti positiivista sellaista. Viime aikoina olen kehunut asiakkaitteni silmälasikehyksiä, tosi kivoja ollut liikkeellä; tänään yhdet aivan helmet!

10. Suuntavaistoni on aivan käsittämättömän huono. En osaa lukea karttaa ja jos pitää johonkin suunnistaa sen avulla, pitää mun kääntää karttaa kokoajan siten, että ollaan menossa paperin yläreunaa kohti. 

11. Lähtisin koska tahansa vaikka vaan illaksi käymään Roomassa. Tykkään kaupungista ihan hulluna.

Olen liian hermostunut jatkamaan tähän enää mitään enempää. Olen tällä viikolla joutunut tekemään nipun hyviä päätöksiä ja niitten seuraksi myös niitä aivan kamalia päätöksiä. Työelämässä vipinää ja hermostuksissani en ole edes puikkoja uskaltanut kovastikaan heilutella. Mää mitään uutta ole hakenut, mutta oudosti niitä mahdollisuuksia tipahtelee eteen..elämä heittelee! Ihanaa.

edit. 
Eikäkö tää haaste vissiin piti jakaa. :) Hiukan vahinkoa kiertämään eli Jaana ja Ryyni - tässä teille haaste ja saa sen siitä sitten sen lisäksi napata ken haluaa. :)


4 kommenttia:

  1. Onkohan toi 10. suvussa kulkeva juttu ? Ja ehkä myös 1. Ja tietysti 2. ja 3. Ehkä me ollaan sukua ? :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos haasteesta! Pahan kyllä pistit, tässähän joutuu avautumaan itsestään enemmänkin:)

    VastaaPoista
  3. Täytyy tosiaan vähän mietiskellä, mitä paljastaisi. :)

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit merkin itsestäsi. :)