2/27/2013

Täysikuu

Annan kaikki oikeutukset yöheräilyille ja levottomuudelle, sillä niin mahtava ja valtavan suuri täysikuu siellä näytti olevan. Harkitsin jopa pysähtymistä Sydiksen mutkiin ja kuvan nappaamista, mutta niin suurta vaivaa mä en kumminkaan sitten jaksanut nähdä. Voitte vaan kuvitella. :) 

Mä vietin iltani jääkiekon parissa ja kun tulin kotiin, löysin eteisen ilman tapetteja. 

Kevät on tullut. Jotain pitää uudistaa. Veikkaan että kääpiöt ovat olleet erityisen innoissaan siitä, että tapetteja saa luvan kanssa repiä. Olohuoneessa koloja tapettiin on syntynyt muuten vaan, koska "mun piti se roska siitä irrottaa..."' Eisenniivväliä.


Knit or die

Kotona odotti myös postin mukana tullut yllätys. Tai no, tavallaan mä tän oon itse itselleni tilannut, että se siitä yllätyksestä, mutta postia on kumminkin kiva aina saada. :) Tämän valmistajan muita tuotteita mulla on jo aiemmin käytössä, mutta nyt tarjolla oli jotain ihanan turhamaista. Succaplokin tuotteet on valmistettu teollisuudessa käytettävän muovin hukkapaloista. Tämä ajatus tuotteen takana viehättää mua aivan hirvittävän paljon. 


Mustaa kultaa

Puikkomittasormus. Eihän sitä nyt ilman kukaan neuloja pärjää. Yllärinä matkassa oli myös avaimenperä, jossa on myös yksi kolo puikon koon mittaamista varten. 

Pyöritelkää päitänne, mut musta nää on ihan huippuja. :)

Täti menee nyt odottamaan huomista.

2 kommenttia:

  1. Tätinä on kiva olla ja täysikuu vaivasi täälläkin !

    VastaaPoista
  2. En pyörittele päätäni, Succaplokin tavarat on ihan mahtavia! Just viikonloppuna messuilta kotiutui muutama juttu, yllätyksenä täsmälleen samanlainen avaimenperä kuin sulla. :)

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit merkin itsestäsi. :)