4/09/2013

Kutsut ja rsvp

Jatketaan vielä viikonlopun kunniaksi vähän juhlatunnelmissa. Ne mun vilauttamat kutsuaskartelut siis liittyivät näihin samoihin kekkereihin. Lupasin ne tehdä - hetkeäkään miettimättä asiaa. Olin aivan varma, että mun varastoista löytyy riittävän lapsekkaita materiaaleja. Onhan mulla vaikka mitä. Kun pääsin nyssyköiden äärelle totesin, että ei se asia ehkä ihan niin olekaan. Hups. Mieti, mieti, MIETI.

Paperiaskartelu ei oo koskaan ollut mulle "pääharrastus." Joulukortit on vissiin jokseenkin aina olleet itsetehtyjä, jonkinverran olen käynyt kansalaisopistoissa kortti- ym. kursseilla ja näitten lisäksi vain haalinut itselleni aiheeseen sopivaa materiaalia sillä samalla tutulla periaatteella - jos vaikka joskus tarttee. Tärkeimmät jutut näissä paperiväkerryksissä ovat toimiva paperileikkuri, hyvä kaksipuolinen teippi, koska liima on so-last-season; ohut musta tussi ja musta, pieni leimasintyyny, jolla voi koristella paperien reunoja. 

Katoiks muuten aamulla peiliin?
Lapsekkaita kuvioita löysin kuin löysinkin. Yllättävästä paikasta vielä.  Korttipohjat on hamstrattu marraskuisilta Kädentaitomessuilta (sulovileeen! Ostettiin kolme pakettia kun halvalla sai!). Kuvioiden käsin leikkaaminen ei kuulosta ollenkaan niin suoraviivaiselta kun mun tekeminen yleensä, mutta ehkä se tätimäinen fiilis sai mut tarttumaan kynsisaksiin ja leikkeleen nää hassunhauskat kaverit. 

Ja sit mennään mennään mennään. 



Mur ja röh ja mur


Todella lurppakorvakani keskellä


Aika karkulaisia

Viistoista näitä tilattiin ja kuustoista taisin tehdä tai jotain sen suuntaista ainakin. Onnistuin saamaan kaikista erilaiset omanlaiset. Valloittavia veikkoja nämä elukat, mahtoivat olla innoissaan kun pääsivät ihan oikeisiin hommiin. Oma suosikkini ylimmän kuvan possukutsu löytyi omasta postilaatikosta muutama päivä askartelun jälkeen. Oo, kuka näin hienon kutsunkin teki. :D


Joko sulla on oma Bongo-pussi tallessa?

Paperipussille kyytiä! Ja vielä niitä jäikin näin paljon! Mä en uskalla sanoa ääneen, että mää haluan tämmösiä kivakuvioisia pusseja jostain lisää koska luulen et sit kävis huonosti. Pussissa oli säilössä käsityölehtiä ja kirjoja ja se oli piilotettu kaikkien pieneksi jääneiden vaateiden sekaan. Olin näköjään inspiroitunut pussista jo joskus aikaisemminkin, koska yhden haukun  mentävä kolo tässä jo oli. (tai apulaiset olivat olleet asialla) 

Jo vain, kierrätystä tosiaan!

2 kommenttia:

Kiitos kun jätit merkin itsestäsi. :)